Ako ste poput većine novih marketinških stručnjaka, jednostavno se bojite prijavljivanja u svoj automatski odgovor i vidjeti da ste izgubili članove popisa jer su se oni odjavili. Ovdje sam da vam kažem tri dobra razloga da se radujete otkazivanju pretplate.
Prvi je da zapravo koristite svoj popis. Jedini način koji sam ikada vidio da ne dobijete odjavu je da nikada ne pošaljete e-poštu. Ako nećete upotrijebiti popis, zašto ulagati vrijeme i trud da ga napravite. Stoga čestitajte sebi kada dobijete odjavu jer zapravo koristite svoj popis.
Druga stvar je da netko otvara vašu e-poštu. Da bi se odjavili, morali su barem otvoriti e-mail i kliknuti vezu za odjavu. Dobra stvar je što je vaš naslov uspio i natjerao ih da otvore vašu e-poštu. Sada, ako koristite nepoštene naslove, (Pobijedili ste, status vašeg računa i drugi naslovi u tom smislu) to nije dobra stvar i žanjete ono što ste posijali. Ako koristite čvrst naslov koji odgovara vašoj e-pošti i ako se otvori, ovo je dobra stvar. Vaš naslov radi svoj posao.
Treći dobar razlog da vam je drago što ste dobili otkaze ima veze s osobnošću. Evo šokantnog (rečeno sa sarkazmom koji curi s tipkovnice) Nećete se svima svidjeti vi ili vaš stil pisanja. Oni koji to ne urade će se odjaviti. Dobra stvar je ipak to što ako im nije stalo do vašeg stila, nikada nećete izgraditi odnos s njima. Ako ne možete izgraditi odnos s njima, oni najvjerojatnije nikada neće kupiti od vas. Dakle, svakim otkazivanjem pretplate vaš će popis više ciljati na ljude kojima se zapravo sviđa vaš stil i vjerojatnije je da će pozitivno odgovoriti na vaše ponude koje zadovoljavaju njihove potrebe.
Dakle, sada imate tri dobra razloga da se više ne bojite vidjeti da su se ljudi odlučili odjaviti s vašeg popisa. Radujte se činjenici da svoju listu zapravo činite jačim i dugoročno profitabilnijim za vas.